Студенти 3 курсу напряму підготовки 016 «Спеціальна освіта. Логопедія» взяли участь у звітній конференції за результатами проходження навчальної спеціальної (логопедичної) практики.
Доповідачі зазначили, що набутий досвід збагатив, удосконалив та розширив набуті їх теоретико-практичні знання та уміння, адже відбулося реальне занурення у роботу майбутнього фаху. Кожна студентка акцентувала увагу на позитивних враженнях від спілкування з фахівцями навчальних баз, різноманіття побачених методів та засобів корекційного процесу, а також від контакту з дітьми, адже студенти не обмежилися пасивним спогляданням, а з дозволу логопедів проводили режимні моменти, вправи підготовчого етапу логопедичної роботи, фрагменти підгрупових та індивідуальних занять.
Цьогорічний досвід дистанційно-аудиторної пасивної логопедичної практики для студентів реалізовано було на базі масових та спеціальних дошкільних навчальних закладів, масових та спеціальних загальноосвітніх шкіл, медичних закладів та реабілітаційних установ міста Суми.
У процесі навчальної практики студенти долучилися до документообігу різних закладів, де організовується посада логопеда, вивчили його зміст, а також ознайомилися із особливостями системи логокорекційного процесу, що здійснюється логопедами, вихователями-дефектологами, психологами, вчителями молодшої школи, сурдо- та тифлопедагогами для дітей із порушеним мовленням первинного та вторинного ґенезу.