З 7 по 14 лютого організовано конкурс есе серед студентів НН ІФК «Що для тебе КОХАННЯ?».
Новини
31 січня 2022 року в рамках угоди про співпрацю відбулося спільне засідання кафедри логопедії ННІФК СумДПУ імені А. С. Макаренка й кафедри прикладної психології та логопедії Бердянського державного педагогічного університету.
Під час спільного засідання завідувачі кафедр двох вишів (Анатолій КРАВЧЕНКО та Олена РЕВУЦЬКА) доповіли про необхідність упровадження норм освітнього законодавства щодо академічної мобільності здобувачів вищої освіти для забезпечення прав та дотримання обов’язків учасників академічної мобільності з метою реалізації програми академічної мобільності між СумДПУ імені А. С. Макаренка та Бердянським державним педагогічним університетом.
На підставі Угоди про співпрацю щодо реалізації програм академічної мобільності між СумДПУ імені А. С. Макаренка та Бердянським
державним педагогічним університетом вирішено направити на навчання здобувачів вищої освіти за освітньо-професійною програмою Спеціальна освіта (016.01 Логопедія) освітнього ступеня «Магістр» Анастасію ЯЦКЕВИЧ та Поліну МІНЧЕНКО до СумДПУ імені А. С. Макаренка, а саме вивчення навчальної дисципліни «Логопедичний масаж при тяжких мовленнєвих порушеннях», а також здобувачку вищої освіти освітнього ступеня «Магістр» Анастасію ЛОЗУ за освітньою програмою Спеціальна освіта (Логопедія) до Бердянського державного педагогічного університету за програмою внутрішньої академічної мобільності для вивчення навчальної дисципліни «Диференціальна діагностика мовленнєвих порушень».
Дякуємо учасникам спільного засідання за плідну співпрацю!
20.01.2022 року відбулося урочисте вручення дипломів магістрів Навчально-наукового інституту фізичної культури Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка.
Найвищий ступінь освіти магістр отримало 90 студентів денної та 108 студентів заочної форми навчання.
Урочистості з нагоди вручення дипломів відкрив директор НН ІФК, професор Михайло Олегович Лянной.
Привітати студентів завітали: ректор СумДПУ імені А. С. Макаренка, професор Юрій Олегович Лянной, І проректор університету, професор Любов Василівна Пшенична; заступник директора з навчально-методичної роботи Жуков Володимир Леонідович та весь науково-педагогічний склад Навчально-наукового інституту фізичної культури.
На сцені вітали випускників спеціальностей: Середня освіта (Фізична культура); Фізична культура і спорт; Фізична терапія, ерготерапія; Спеціальна освіта (Логопедія); Туризм.
За відмінні успіхи навчання, окрім дипломів з відзнакою, випускники були нагороджені почесними грамотами та цінними подарунками - книгами "Макаренківська аlma mater".
За вагомий вклад в наукове, спортивне та культурно-масове життя університету, а також за організаційні здібності випускники були нагороджені почесними грамотами і цінними подарунками - книгами "Спортивній кузні Сумщини - 40".
Подяками за виховання найактивніших випускників було відзначено їх батьків.
У залі панувала атмосфера радості та водночас суму. Кожен із присутніх згадав свої студентські роки, а кожен із випускників намагався уявити своє майбутнє.
Щиро вітаємо наших магістрів! Нехай вам щастить у професійному та особистому житті. Миру і злагоди!
З радістю чекатимемо вас в гості.
14-16 грудня 2021 року на кафедрі логопедії Навчально-наукового інституту фізичної культури відбулася підсумкова державна атестація магістрів 6 курсу денної та заочної форми навчання спеціальності 016 Спеціальна освіта (Логопедія. Спеціальна психологія).
14-16 грудня 2021 року на кафедрі логопедії Навчально-наукового інституту фізичної культури відбулася підсумкова державна атестація магістрів 6 курсу денної та заочної форми навчання спеціальності 016 Спеціальна освіта (Логопедія. Спеціальна психологія).
Випускники показали високий рівень теоретичної та практичної підготовки, вміло демонстрували свої наукові дослідження.
Вітаємо магістрів та їхніх керівників з успішним захистом кваліфікаційних робіт!
Студенти 3 курсу напряму підготовки 016 «Спеціальна освіта. Логопедія» взяли участь у звітній конференції за результатами проходження навчальної спеціальної (логопедичної) практики.
Доповідачі зазначили, що набутий досвід збагатив, удосконалив та розширив набуті їх теоретико-практичні знання та уміння, адже відбулося реальне занурення у роботу майбутнього фаху. Кожна студентка акцентувала увагу на позитивних враженнях від спілкування з фахівцями навчальних баз, різноманіття побачених методів та засобів корекційного процесу, а також від контакту з дітьми, адже студенти не обмежилися пасивним спогляданням, а з дозволу логопедів проводили режимні моменти, вправи підготовчого етапу логопедичної роботи, фрагменти підгрупових та індивідуальних занять.
Цьогорічний досвід дистанційно-аудиторної пасивної логопедичної практики для студентів реалізовано було на базі масових та спеціальних дошкільних навчальних закладів, масових та спеціальних загальноосвітніх шкіл, медичних закладів та реабілітаційних установ міста Суми.
У процесі навчальної практики студенти долучилися до документообігу різних закладів, де організовується посада логопеда, вивчили його зміст, а також ознайомилися із особливостями системи логокорекційного процесу, що здійснюється логопедами, вихователями-дефектологами, психологами, вчителями молодшої школи, сурдо- та тифлопедагогами для дітей із порушеним мовленням первинного та вторинного ґенезу.